במות הרמה

הזמנת במות הרמה בדיר אל אסד – איך התהליך עובד?

אצלנו בליפטר אנחנו מציעים הזמנת במות הרמה לכל אזור הצפון והמרכז, גם בדיר אל אסד. במות הרמה מתאימות לכל מי שרוצה לשדרג את העבודות שלו בגובה, וליהנות מפתרון איכותי, יעיל והכי חשוב בטוח. אז איך הזמנת במות הרמה בדיר אל אסד עובדת, ומה עוד עליכם לדעת? על כך ועוד נסביר בכתבה הבאה.

דיר אל אסד קצת רקע

דיר אל אסד זו מועצה מקומית ערבית בצפון, וכלל תושביה הם ערביםמוסלמים. כיום המועצה מונה כ-13,221 תושבים. למרות שמדובר ביישוב קטן יחסית, בדיר אל אסד מתקיימים לא מעט פרויקטי בנייה נרחבים, ואילו חלק מהם כוללים בין היתר גם עבודות בגובה, עבורן משתמשים בבמות ההרמה של ליפטר. קחו לדוגמא את הבנייה בשכונת אל כרם אל אחמר, או אפילו את הבנייה בשכונת אל קסיבה.

גם כאשר מדובר ביישוב בו רוב הבתים הם בתי קרקע, עבודות בגובה הן חלק בלתי נפרד מהפרויקטים, ואילו עבור כל עבודות בגובה במות ההרמה שלנו הן ללא כל ספק הפתרון הטוב ביותר.

הזמנת במות הרמה בדיר אל אסד מליפטר כל השלבים

אחרי שהשארתם פרטים או יצרתם קשר, קודם כל נצטרך לבדוק כי יש לכם את כל האישורים הנחוצים עבור עבודות בגובה עם במות הרמה. לאחר מכן, נציג מטעמנו יחזור אליכם עבור שיחת אפיון צרכי לקוח, ובשיחה הזו בעצם נבחר ביחד במת הרמה בהתאם לאופי הפרויקט שלכם. אחרי שבחרנו ביחד במת הרמה שתהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם, והתשלום התקבל בעצם קיבלתם אישור הזמנה, וכעת כל מה שנותר לעשות הוא לקבוע מועד אספקה נוח בו תקבלו את הבמה ותוכלו להתחיל להשתמש בה.

הזמנת במות הרמה מליפטר כל הסיבות לבחור נכון

הנה כמה סיבות עיקריות מדוע הזמנת במות הרמה מליפטר זו הבחירה הנכונה שלכם:

אספקה מהירה אצלנו בליפטר כל הלקוחות נהנים מאספקה מהירה של במות הרמה, ואנחנו מגיעים עד למיקום הלקוח. אם מדובר בלקוח קרוב יחסית, וההזמנה אושרה מוקדם נוכל לעיתים אפילו לספק לכם במות הרמה מהיום להיום. אולם, גם במקרים בהם אין זה מתאפשר מדובר באופן כללי באספקה מאוד מהירה.

התאמה מושלמת אנחנו שמים דגש על חווית לקוח אידיאלית, ולכן אנחנו מקפידים להתאים בצורה מדויקת במות הרמה בהתאם לאופי הפרויקט וצרכי הלקוח.

מחיר אין זה משנה אם תבחרו להשכיר במות הרמה או לרכוש אצלנו תוכלו למצוא את המחירים המשתלמים ביותר.

למעבר למחירון במות הרמה של ליפטר >>>

למה כדאי לבצע עבודות בגובה עם במות הרמה?

עבודות בגובה עם במות הרמה בדיר אל אסד הן הרבה יותר בטוחות. באופן כללי, עבודות בגובה הן עבודות די מסוכנות, ולכן תמיד נרצה לחפש אחר הפתרון היעיל והבטיחותי ביותר עבור כלל העובדים שלנו. במות הרמה מאפשרות לנו לוודא כי כל העובדים שלנו נמצאים על משטח יציב, ועובדים בצורה בטיחותית. מעבר לכך, במות הרמה מאפשרות לנו גם לחסוך בכוח אדם לפעמים נצטרך בסך הכל פועל או שניים עבור עבודה רציפה עם במות הרמה.

מה משפיע על מחיר ההשכרה?

הפרמטרים שמשפיעים על מחיר ההשכרה שלכם הם בעיקר סוג הבמה שבחרתם, ומשך ימי העבודה תקופת ההשכרה. חשוב מאוד לקחת בחשבון כי ישנה עלות נלווית עבור שינוע הבמה, והיא נעה בין 250 ל-600 שקלים, כמובן משתנה בהתאם למרחק הלקוח. עלות רכישת במת הרמה היא הרבה יותר גבוהה, ונמליץ על כך רק עבור לקוחות שמבצעים מספר פרויקטים שונים הכוללים עבודות בגובה לאורך שנים.

סוגי במות הרמה שניתן למצוא אצל ליפטר

במת הרמה מספריים חשמליות במת הרמה שעולה בצורה אנכית עם מנוע חשמלי. מאפשרת לנו להגיע בקלות וביעילות למספר נקודות באתר הפרויקט, והיא מעולה עבור אנשי מקצוע כמו מתקיני מערכות מיזוג, צבעים וכדומה. מתאימה בעיקר לעבודות בגובה נמוך עד בינוני.

במת הרמה עם זרוע מפרקית במת הרמה שיכולה לעבוד בגובה רב בזכות הזרוע המפרקית שלה. תוכלו למצוא אצלנו שני סוגים של במת ההרמה הזו עם מנוע חשמלי, ועם מנוע דיזל (4X4). מנוע דיזל באופן כללי הוא הרבה יותר חזק, ולכן במת הרמה עם מנוע כזה תתאים בעיקר לסביבות עבודה קשות יותר, כמו קרקע עם בורות, חפירות, אדמה לא יציבה וכדומה.

למידע נוסף אודות במת הרמה זרוע מפרקית מנוע חשמלי, לחצו כאן >>>

למידע נוסף אודות במת הרמה מפרקית מנוע דיזל (4X4), לחצו כאן >>>

הזמנת במות הרמה בדיר אל אסד - איך התהליך עובד
הזמנת במות הרמה בדיר אל אסד – איך התהליך עובד

ולסיכום

גם עבור פרויקטים באזורים כמו דיר אל אסד ניתן להזמין במות הרמה אצלנו בליפטר. תהליך ההזמנה אצלנו הוא פשוט, נוח והצוות שלנו עומד לרשותכם לאורך כל הדרך על מנת שתקבלו את הפתרון הטוב ביותר עבור העבודות בגובה שלכם.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 56 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?