במות הרמה

הזמנת במות הרמה בבית שערים

גם עבור עבודות בנייה במושבים כמו בית שערים נצטרך לא מעט פעמים לבצע עבודות בגובה, ואילו עבור עבודות בגובה אין ספק כי במות הרמה הן הפתרון האיכותי והטוב ביותר. אז איך עובדת הזמנת במות הרמה בבית שערים מליפטר, ולמה מדובר בבחירה הטובה ביותר עבורכם? על כך ועוד נסביר לכם במאמר הבא.

לפני הכל קצת רקע על בית שערים

בית שערים הוא מושב במועצה האזורית של עמק יזרעאל, באזור עפולה מדרום מזרח לחיפה, וליד רמת ישי. המושב הוקם בשנת 1926, בעיקר על ידי עולים מיוגוסלביה ושאר מדינות מזרח אירופה. כיום המושב מונה 815 תושבים, ועל אף שמדובר במושב קטן יחסית גם בו מתבצעות לא מעט עבודות בנייה. בין אם מדובר בשיפוצים ותחזוקה שוטפת של המשקים השונים, או בבניית בתים פרטיים חדשים גם עבודות הבנייה בבית שערים כוללות עבודות בגובה, עבורן במות הרמה של ליפטר מהוות את הפתרון המושלם.

במות הרמה עבודות בגובה ברמה אחרת

במות הרמה מאפשרות לנו להפוך את העבודות בגובה שלנו להרבה יותר יעילות, וזאת בין היתר מאחר והן חוסכות למנהל הפרויקט כוח אדם. משימות שעבורן נצטרך צוות שלם של עובדים כאשר אנחנו משתמשים באמצעים אחרים כמו סולמות ופיגומים, ניתן לבצע באמצעות עובד או שניים כאשר מדובר בעבודה עם במות הרמה. בנוסף, במות הרמה מאפשרות לנו להגיע מנקודה לנקודה באתר הפרויקט ללא שום בעיה, ומבלי שנצטרך לעצור בין התחנות וכך נוכל ליהנות מעבודה רציפה, פרקטית ויעילה.

הזמנת במות הרמה מליפטר

הזמנת במות הרמה אצלנו בליפטר מתבצעת על ידי תהליך מאוד נוח ופשוט. אחרי שיצרתם קשר והשארתם פרטים, קודם כל הצוות שלנו מברר כי יש בידכם את כל האישורים הנחוצים עבור עבודות בגובה עם במות הרמה. לאחר מכן, נציג יחזור אליכם, ובמהלך השיחה איתו הוא יבין פחות או יותר מהו אופי הפרויקט שלכם, כך שתוכלו לבחור ביחד במת הרמה בהתאמה מושלמת. אחרי שהתאמנו לכם במת הרמה והתשלום התקבל תקבלו אישור הזמנה, ולאחר מכן כל מה שנותר לעשות הוא לבחור מועד אספקה נוח.

כללי בטיחות חשובים

אמנם העבודה הרבה יותר בטוחה בזכות הבמות שלנו, אך עדיין מדובר בעבודות בגובה, שיכולות להיות מאוד מסוכנות, ולכן חשוב מאוד לשמור על כללי בטיחות בסיסיים. כל העובדים באתר שיערכו שימוש בבמות אמורים להיות מעל גיל 18, ובעלי רישיון בתוקף של עבודות בגובה, עם הסמכה ספציפית על במות הרמה. מעבר לכך, זו אחריותו של מנהל הפרויקט לוודא כי לכל העובדים יש ציוד מגן כמו רתמת בטיחות, קסדה, משקפי מגן וכו'. חשוב לא פחות להניח את הבמה על משטח יציב, ולעבוד רק בהינתן תנאי מזג אוויר בטוחים אשר מאפשרים עבודות בגובה.

סוגי במות הרמה שתוכלו למצוא אצלנו בליפטר

במות הרמה מספריים חשמליות במות הרמה שעולות בצורה אנכית עם מנוע חשמלי. יכולות לשמש עבור עבודה במספר תחנות במקביל, בצורה רציפה ויעילה בזכות אותו מנוע חשמלי. מתאימות בעיקר לעבודות בגובה בינוני עד נמוך, ויכולות לשמש מגוון בעלי מקצוע כמו מתקיני מערכות מיזוג, קבלני צביעה, קבלני שיפוצים ועוד.

במות הרמה עם זרוע מפרקית במות הרמה שיכולות להגיע לגובה רב יותר בזכות הזרוע המפרקית שלהן. אצלנו קיימים שני סוגים עיקריים במות הרמה זרוע מפרקית עם מנוע חשמלי, ובמות הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל (4X4). באופן כללי, מנוע דיזל הוא חזק יותר ולכן מדובר בבחירה טובה יותר כאשר תנאי הסביבה קשים ומאתגרים יותר. כך לדוגמא, במושב בית שערים לעיתים נוכל למצוא את עצמנו מבצעים עבודות בגובה כאשר הקרקע מלאה חפירות ואינה יציבה, ועבור פרויקטים כאלו נעדיף לבחור במת הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל.

מה משפיע על מחיר ההשכרה אצלכם?

מחיר ההשכרה משתנה בהתאם לסוג הבמה שבחרתם, ומשך ימי העבודה (כמה ימים הבמה תהיה אצלכם). בנוסף למחיר ההשכרה, ישנה עלות נוספת עבור שינוע הבמה. בדרך כלל, המחיר של ההובלה נע בין 250 ל-600 שקלים, והוא משתנה בעיקר בהתאם למרחק הלקוח. כדאי לדעת כי האספקה שלנו מהירה מאוד, כך שתוכלו להמשיך בפרויקט שלכם בהקדם כאשר אתם מזמינים מאיתנו.

למעבר למחירון במות הרמה של ליפטר לחצו כאן >>>

כל מה שחשוב לדעת על הזמנת במות הרמה בבית שערים
כל מה שחשוב לדעת על הזמנת במות הרמה בבית שערים

ובקיצור

עבודות בגובה נערכות בכל רחבי הארץ, גם במושבים כמו בית שערים. לא מעט פעמים, עבודות בנייה כאלו כוללות עבודות בגובה, ואילו עבור עבודות בגובה הפתרון הטוב ביותר הוא ללא כל ספק במות הרמה. לכן החלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שצריך לדעת על הזמנת במות הרמה בבית שערים.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 56 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?