במות הרמה

הזמנת במות הרמה באלונים

אצלנו בליפטר ניתן להזמין במות הרמה לכל אזור הצפון והמרכז, עבור כל סוג של עבודות בגובה. במאמר של היום, החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על הזמנת במות הרמה באלונים איך זה עובד, עבור אילו פרויקטים זה יכול לשמש ועוד. אז שנתחיל?

קצת על אלונים

אלונים הוא קיבוץ בצפון עמק יזרעאל, והוא שייך לתנועה הקיבוצית. הקיבוץ ממוקם ליד קריית טבעון באזור עפולה, וכיום הוא נחשב קיבוץ בהתחדשות. בהתאם להיותו קיבוץ בהתחדשות, מבוצעים לא מעט תהליכי בנייה חדשנית ומתקדמת, כמו לדוגמא שכונת נופר שבנייתה החלה בשנת 2018. נכון, רוב הבתים בקיבוצים כאלו הם בתי קרקע אך עדיין, עבודות בנייה נרחבות כאלו עשויות לכלול מעת לעת גם עבודות בגובה, עבורן נרצה למצוא את הפתרון האיכותי והיעיל ביותר. ובכן, אין ספק כי גם עבור עבודות בנייה באלונים במות הרמה הן הפתרון הטוב והנגיש ביותר.

למה לעבוד עם במות הרמה?

בטיחות עבודות בגובה מטבען הן עבודות די מסוכנות ומורכבות, ולכן נחפש תמיד אחר הפתרון הבטיחותי ביותר. עבודה עם במות הרמה זו עבודה מאוד בטוחה, בעיקר מאחר ובמות הרמה מאפשרות לנו ליהנות מיציבות חסרת תקדים לכל אורך הפרויקט.

נגישות במות הרמה מייעלות את העבודה שלנו, והופכות אותה לנגישה פי כמה. בניגוד לאמצעים אחרים של עבודות בגובה, כמו סולמות ופיגומים כאן לא מסובך לעבור מנקודה לנקודה בסביבת אתר הפרויקט, אלא גם מקומות שקשה להגיע אליהם הופכים להיות נגישים יותר.

חיסכון בכוח אדם במות הרמה גם מאפשרות לנו לחסוך בכוח אדם, כך שנוכל להתמקד עם כל צוות הפועלים שלנו בשאר ההיבטים של הפרויקט ולא רק בעבודות בגובה. למעשה, לפעמים לא נצטרך יותר משני עובדים עבור תפעול של במת הרמה.

איך עובדת הזמנת במות הרמה באלונים מליפטר?

התהליך של הזמנת במות הרמה באלונים ובכל שאר אזורי הפעילות שלנו די פשוט. אחרי שהשארתם פרטים באתר, נבצע בדיקה מקיפה, ונוודא כי יש בידכם את כל האישורים הרלוונטיים עבור עבודה בגובה עם במות הרמה. לאחר מכן, נציג מטעמנו יחזור אליכם עבור שיחת אפיון צרכי לקוח, כאשר בשיחה הזו נבחר ביחד במת הרמה בהתאם לאופי הפרויקט שלכם. אחרי שהתאמנו לכם במת הרמה והתשלום התקבל תקבלו אישור הזמנה, ונבחר ביחד מועד אספקה נוח בו תקבלו את הבמה. מעתה ואילך כל מה שנותר לעשות הוא לחכות להגעת הבמה.

איך עובדים תנאי האספקה?

בגדול, האספקה שלנו בליפטר היא מאוד מהירה. אנחנו מציעים הזמנת במות הרמה למיטב אנשי המקצוע בכל רחבי הצפון והמרכז, ואנחנו מובילים את במות ההרמה שלנו עד למיקום הלקוח, בהתאם לתאריך הנוח ביותר אותו נקבע ביחד מראש. לעיתים, נוכל לספק לכם במת הרמה מהיום להיום אך זה תלוי במרחק הלקוח, וכמובן גם בשעה בה התקבלה ואושרה ההזמנה.

מה לגבי מחיר?

המחיר משתנה בהתאם לסוג הבמה שבחרתם, וכמובן גם בהתאם למשך התקופה בה תערכו בה שימוש. מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת כי ישנה עלות נלווית בגין הובלת הבמה, והיא נעה בין 250 ל-600 שקלים, בהתאם למרחק הלקוח.

למידע נוסף ומעבר למחירון במות ההרמה של ליפטר, לחצו כאן >>>

במות הרמה אצל ליפטר אילו סוגים אתם מציעים?

במת הרמה מספריים חשמליות במת הרמה קטנה יותר, שעולה בצורה אנכית. מתאימה בעיקר לפרויקטים המבוצעים בסביבת עבודה לא מאתגרת ומורכבת מדי, כאשר העבודות הן בגובה בינוני עד נמוך. בזכות המנוע החשמלי וצורת העלייה האנכית, ניתן להגיע לנקודות רבות עם במת ההרמה הזו תוך זמן די קצר, ולכן היא מהווה פתרון מאוד פרקטי עבור מגוון עבודות בגובה.

למידע נוסף אודות במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי, לחצו כאן >>>

במות הרמה עם זרוע מפרקית במות הרמה שיתאימו בעיקר לעבודה בגובה רב, בזכות הזרוע המפרקית שלהן. שימו לב אצלנו יש במות הרמה עם זרוע מפרקית ומנוע חשמלי, ובמות הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל (4X4). מנוע דיזל מומלץ בעיקר עבור פרויקטים בהם סביבת העבודה יותר מאתגרת, וזאת בשל העוצמה הרבה שלו.

למידע נוסף אודות במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל (4X4), לחצו כאן >>>

אתם גם מוכרים במות הרמה?

בהחלט, אצלנו לא רק תוכלו להשכיר במות הרמה באלונים אלא גם לרכוש במידת הצורך. כמובן שעבור רוב הפרויקטים יהיה הרבה יותר משתלם להשכיר במת הרמה, ואילו נמליץ לכם לרכוש אחת רק במידה ומדובר במספר פרויקטים ארוכי טווח הכוללים עבודות בגובה.

למידע נוסף אודות במות הרמה למכירה, לחצו כאן >>>

משתמשים בבמות הרמה
משתמשים בבמות הרמה

כמה מילים לסיכום

גם בקיבוצים כמו אלונים מתבצעות לא מעט עבודות בנייה, והעבודות האלו יכולות לכלול עבודות בגובה עבורן נרצה למצוא את הפתרון הטוב ביותר, שהוא כמובן במות הרמה של ליפטר. לכן החלטנו להסביר לכם איך התהליך של הזמנת במות הרמה באלונים עובד בכתבה זו.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 56 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?