במות הרמה

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה

עבודות בגובה הן צורך שמתעורר לעיתים קרובות. בעוד שבעבר היינו צריכים לבצע את העבודות הללו בעזרת גלישה מהגג עם חבלים או עם פיגומים שהיה לוקח לא מעט זמן לבנות אותם, כיום ניתן להתמודד עם הקושי בגובה בעזרת במות הרמה. אחד מסוגי במות ההרמה הפופולריות אלו במות הרמה מספריים חשמליות למכירה, וכאן נספר לכם על היתרונות שלהן.

 

במות הרמה

במת הרמה היא משטח עבודה שעליו יש מקום למספר פועלים כאשר את המשטח ניתן להגביה. המשטח עומד על גבי רכב נוסע, וכך ניתן להציב את המשטח במקום שנוח לנו, להעלות אותו לגובה הנדרש, ומיד נמצא את עצמנו עם מספר פועלים בסביבת המקום שבו אנחנו צריכים לעבוד. העובדה שכיום יש לא מעט עבודות בגובה, הובילה למצב שבו במות הרמה הן מוצר מבוקש במיוחד.

החברות שמחזיקות במות הרמה אלו חברות שמשווקות או משכירות ציוד לעבודה, וגם בבמות הרמה עומדות בפניכם שתי אופציות.

 

במות הרמה מספריים חשמליות השכרה

האופציה הראשונה היא השכרת במת הרמה מספריים חשמליות. היתרונות של האופציה הזו ברורים, הבמה לא נמצאת תחת האחריות שלכם, ואתם לא צריכים לדאוג לתחזוקה שלה. יתר על כן, במת הרמה היא לא דבר זול, ואם אתם צריכים אותה רק כדי לבצע עבודה חד פעמית בגובה, אין סיבה אמיתית להשקיע כסף בקנייה של במת הרמה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא במה טובה להשכרה.

 

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה

האופציה השנייה היא רכישת במת הרמה. האופציה הזו מיועדת למי שצריכים באופן קבוע לבצע עבודות בגובה. ברגע שאתם רואים שתקופת ההשכרה של במות ההרמה מתארכת, או שהיא מתבצעת לעיתים קרובות, כדאי לשקול את האופציה של קניית במת הרמה. נכון, המחיר יהיה יקר יותר, ואתם גם צריכים לדאוג לתחזוקה, אולם מדובר על מוצר שיכול להקל על העבודה שלכם.

 

סוגי במות הרמה

כאמור, במות הרמה הן מוצר שמשמש לעבודות בגובה, אולם יש מספר סוגים של במות הרמה. לכל סוג יש את היתרונות שלו, אבל לפני שנדבר על היתרונות כדאי להכיר היטב את שני הסוגים הכי פופולריים של במות הרמה. ההבדל בין הבמות הוא בסוג ההרמה שלהן, ומכך נובעים הבדלים נוספים שעליהם תקראו מיד.

 

במות הרמה מפרקיות

סוג הבמות הראשון עליו נדבר אלו במות הרמה מפרקיות. הבמות הללו יושבות בקצה של זרוע בעלת מפרקים, כאשר השם של הבמה נגזר מהדמיון של מפרקי הזרוע למפרק שיש בגוף האדם. הבמה הזו גמישה יותר מאשר הבמה הבאה שעליה נדבר, והיא מאפשרת גישה לגובה שנמצא במתאר מורכב יותר. אם אתם לא מסוגלים לעמוד תחת מקום העבודה, הבמה הזו היא מה שאתם צריכים.

 

במות הרמה מספריים חשמליות

הבמה המרכזית שבה נעסוק היא במת הרמה מספריים חשמליות. ראשית כל, השם של הבמה נגזר מכך שזרועות ההרמה שלה יוצרות צורת זיגזג הדומה למספריים. הבמה הזו עולה בצורה אנכית לקרקע, והיא מתאימה לביצוע עבודות גובה שנמצאות באזור עם גישה חופשית מהרצפה, כך שכל המגבלה שיש בהגעה לשטח העבודה היא רק בכך שמדובר על אזור שנמצא בגובה שאי אפשר להגיע אליו.

 

מתי נשתמש בבמות מספריים

לכאורה, לכל מקום שאליו ניתן להגיע בעזרת במת מספריים אפשר להגיע גם עם סולם. אם אתם שואלים את עצמכם למה ללכת על במות הרמה מספריים חשמליות למכירה ולא פשוט להכניס סולם לעסק, התשובה לכך ברורה. סולם הוא אמנם כלי נהדר, אולם יש סכנה בטיחותית משמעותית בשימוש בו.

סולם הוא לא כלי מאוד יציב, וברגע שאתם הולכים לשהות זמן רב בגובה הסולם מסכן את שלומכם. יתר על כן, אם אתם צריכים מספר עובדים כדי לבצע עבודה מסוימת, סולם הוא לא הכלי הנכון לעשות את זה. על הסולם יכול לעמוד עובד אחד בלבד, וישנם מקרים רבים של עבודות בגובה שבהם הסולם הוא פשוט כלי לא רלוונטי. לבמות הרמה מספריים חשמליות יש מספר יתרונות שכדאי להכיר.

 

עבודה נוחה יותר

בסולם אנחנו עומדים על גבי שלב ברוחב של כמה סנטימטרים. זה אמנם נוח כדי להוריד חפץ גבוה, אבל ברגע שהעבודה כוללת שהייה ארוכה יותר, במת הרמה היא הכלי הנכון. הבמה היא משטח עבודה מגודר, שבו העובדים יכולים לשהות בצורה נוחה, להסתובב, להניח את הכלים שלהם ואפילו לעצור למנוחה קצרה, בלי שהם צריכים לדאוג לבטיחות שלהם. על במה יכולים לעמוד כמה עובדים.

 

אין רעש או פליטה של גזים

בניגוד לבמות הרמה מפרקיות שמונעות בדרך כלל בעזרת דלק, מה שאומר שהמנוע שלהן פולט גזים, במות הרמה מספריים חשמליות מונעות בעזרת חשמל. במהלך העבודה על הבמה לא תשמעו אותה כלל, אבל יותר חשוב, הבמה לא פולטת גזים. אם אתם צריכים לבצע עבודות גובה במקום סגור כמו שיפוץ של תקרה או תליית נברשות, במה הרמה מספריים חשמלית יכולה לעזור לכם.

 

תחושת בטיחות

היתרון האחרון הוא תחושת הבטיחות שתהיה לעובדים על גבי במות ההרמה מספריים. גם אם אנחנו לא שמים לב לזה, ברגע שאנחנו חשים חוסר ביטחון העבודה שלנו נעשית איטית יותר. עובד שנמצא בגובה לא יכול לעבוד בצורה טובה כאשר הוא מוטרד מהמשטח עליו הוא עומד או שהוא חושש מנפילה. ברגע שאתם על גבי במה מגודרת התחושה שלכם תהיה בדיוק כמו על הקרקע.

 

ממי קונים במות הרמה

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה צריכות להגיע רק מחברה מקצועית שעוסקת בתחום. ציוד לעבודה בגובה הוא תמיד ציוד רגיש, על אחת כמה וכמה שמדובר על כלי שחיי העובדים שלכם תלויים בו. חשוב לזכור שבבמות הרמה יש שני רכיבים, כאשר הבמה היא אחד מהם אולם גם הרכב עצמו שמניע את הבמה הוא כלי שכדאי לבדוק היטב. קנו את הבמה רק מחברה מוסמכת ומוכרת.

 

בדיקת רמת תחזוקה

אם אתם לא קונים במת תחזוקה חדשה, אתם חייבים לבדוק את רמת התחזוקה של הבמה. לאחר זמן רב של שימוש יש שחיקה מסוימת שיכולה לפגוע בזרועות ההרמה. השחיקה הזו מסכנת את העובדים שלכם ואתם חייבים להיות ערים לכך. בדקו מה רמת התחזוקה שבה הבמה טופלה, ובדקו האם היו לה תקלות בעבר שלא טופלו. תחזוקה ניאותה תעזור לכם להנות מהבמה לזמן רב יותר.

 

השוו מחירים

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא השוואת מחירים. בדיוק כמו בכל קנייה שאנחנו מבצעים, תמיד כדאי לוודא שאנחנו מקבלים את המחיר הטוב ביותר עבור המוצר שלנו. עם זאת, חשוב יותר לקנות את הבמה מחברה מומלצת מאשר מחברה שמוכרת לכם את הבמה במחיר זול יותר. המחיר הוא אמנם נתון חשוב, אולם בשל החשיבות של במת ההרמה אל תתנו לו מקום גדול יותר מאשר האיכות.

 

לסיכום

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה מאפשרות לכם להנות מבמת הרמה ששייכת רק לכם, עם זאת מאחר ומדובר ברכישה אשר עולה הרבה כסף מומלץ לבחור בחברת הרמה מובילה. אצלנו בליפטר במות הרמה אתם יכולים להיות בטוחים שכל במות ההרמה עוברות טיפולים על בסיס קבוע ועל כן הבמות יהיו מתוחזקות היטב, נוסף על כך בליפטר אנו מוכרים ומשתמשים בציוד ההרמה החדיש ביותר ולכן רכישת במות ההרמה מליפטר זו הבחירה הנכונה.

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה
במות הרמה מספריים חשמליות למכירה
על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

סיפורים מהשטח – לעלות על הגג בקלות

בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל – התפקיד של ליפטר הוא להתאים פתרונות איכותיים עבור מגוון רחב מאוד של עבודות בגובה. במאמר הבא, נציג לכם

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?