במות הרמה

במות הרמה ביפעת

יפעת הוא קיבוץ בעמק יזרעאל המונה כ-1,227 תושבים. כמו כל קיבוץ, רוב הבנייה ביפעת כוללת בתי קרקע אך נוכל לראות גם עבודות בנייה נרחבות הכוללות בין היתר עבודות בגובה, עבורן נצטרך במות הרמה. אז איך הזמנת במות הרמה ביפעת עובדת, ומה עוד כדאי לכם לדעת בנושא זה? על כך ועוד נסביר בכתבה הבאה.

קיבוץ יפעת וההתפתחות שלו

יפעת הוא קיבוץ מתרחב, ולמעשה החל משנת 2010 החלו תהליכי בנייה של שכונות קהילתיות, כאשר תושביהן לא בהכרח יהיו חברי קיבוץ. דוגמא נהדרת זו שכונת 'בננה' שנמצאת בתהליכי פיתוח ונקראת כך בשל צורתה. בשכונה הזו ייבנו 30 מגרשים, והיא צפויה להרחיב את הקיבוץ באופן משמעותי. כמו כל פרויקט אחר, גם בניית השכונה הזו כוללת לא מעט עבודות בגובה, עבורן במות הרמה של ליפטר הן ללא כל ספק הפתרון הטוב, היעיל והבטוח ביותר.

עבודות בגובה עם במות הרמה למה זה כדאי?

באופן כללי, ניתן להגיד כי במות הרמה הן הבחירה הבטוחה ביותר כשזה נוגע לעבודות בגובה. בהשוואה לאמצעים אחרים של עבודות בגובה כמו סולמות ופיגומים, העבודה עם במות הרמה הרבה יותר יציבה. מעבר לכך, מנהלי פרויקט יוכלו לחסוך כך לא מעט משאבים, ואפילו כוח אדם. באמצעות במות הרמה נוכל לבצע עבודה ביעילות רמה, ואילו לפעמים לא נצטרך יותר משני פועלים על מנת להפעיל אותן.

בנוסף, העבודה עם במות הרמה הרבה יותר רציפה. ניתן באמצעותן להמשיך במהירות מתחנה לתחנה בפרויקט מבלי לעצור, מה שמאפשר לנו ליהנות מעבודה הרבה יותר מהירה ויעילה.

לפני הכל כללי בטיחות שחשוב להקפיד עליהם

עבודה עם במות הרמה באופן כללי נחשבת בטוחה יותר, אך עדיין מדובר בעבודות בגובה, ועל כן נרצה להקפיד על כללי בטיחות חשובים. בתור התחלה, חשוב מאוד לוודא כי כל הפועלים באתר מעל גיל 18, וכן גם כי הם בעלי רישיון בתוקף לעבודות בגובה, עם הסמכה ספציפית על במות הרמה. זוהי גם אחריותו של כל מנהל פרויקט לוודא כי כל הפועלים שלו מוכנים עם ציוד מגן כמו רתמת בטיחות, משקפי מגן, קסדה וכו'. נוסף על כך, בכל עבודה בגובה נרצה להימנע מתנאי מזג אוויר קשים שיכולים לסכן אותנו כמו סופות, מבול, שרב כבד וכדומה.

שלבי ההזמנה מליפטר

אחרי שיצרתם קשר, הצוות שלנו יוודא כי יש לכם את כל האישורים שאתם צריכים עבור עבודה בגובה עם במות הרמה, בנוסף להסמכות של צוות העובדים. לאחר מכן, נציג מטעמנו יחזור אליכם עבור שיחת אפיון. המטרה של השיחה הזו היא להבין פחות או יותר מהו אופי הפרויקט שלכם ומהן מטרותיו כך שנוכל לבחור עבורכם במת הרמה שתהיה ההתאמה הטובה ביותר. אחרי שבחרנו ביחד במת הרמה שתענה על כל הדרישות שלכם, נבחר ביחד מועד אספקה נוח.

אילו במות הרמה אתם מספקים?

אנחנו מספקים לכל הדורש שני סוגים עיקריים של במות הרמה במות הרמה מספריים חשמליות, ובמות הרמה עם זרוע מפרקית. במות הרמה עם זרוע מפרקית ניתן להזמין עם מנוע חשמלי, או עם מנוע דיזל (4X4). ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בעיקר באופי העבודה.

במת הרמה מספריים נעה באופן אנכי, ובזכות המנוע החשמלי שלה היא מעולה עבור עבודה בגובה במספר תחנות במקביל. מתאימה בעיקר לעבודות בגובה נמוך עד בינוני. לעומת זאת, במת הרמה עם זרוע מפרקית תתאים לעבודה בגובה רב, כאשר מנוע הדיזל הוא הרבה יותר חזק, ולכן הוא יהיה בחירה נהדרת עבור סביבות עבודה מאתגרות יותר.

איך עובד התמחור?

המחיר משתנה בהתאם לסוג הבמה שבחרתם, וכמובן גם בהתאם למספר ימי ההשכרה שתצטרכו. מעבר לכך, ישנה עלות נוספת עבור הובלת הבמה, שנעה בין 250 ל-600 שקלים ובעצם משתנה בהתאם למרחק הלקוח. כדאי לדעת כי האספקה שלנו בליפטר מהירה בצורה יוצאת דופן, ובמקרים מסוימים נצליח אפילו לספק לכם במות הרמה מהיום להיום.

למעבר למחירון במות ההרמה של ליפטר לחצו כאן >>>

במות הרמה ביפעת מתי נצטרך אותן?

כאמור, מדובר בקיבוץ מתרחב עם תושבים שהם חברי קהילה ולא חברי קיבוץ, ולכן יש לא מעט עבודות בנייה הכוללות עבודות בגובה, עבורן נצטרך במות הרמה כמו פרויקט שכונת 'בננה'. אמנם, במות הרמה יוכלו לשמש אתכם גם עבור מגוון עבודות נוספות, כמו עבודות חקלאות, התקנת מערכות מיזוג, שיפוץ ותחזוקת מבנים קיימים ועוד.

הזמנת במות הרמה ביפעת - כל מה שחשוב לדעת
הזמנת במות הרמה ביפעת – כל מה שחשוב לדעת

בשורה התחתונה

במות הרמה יכולות לשמש אותנו גם עבור עבודות בנייה בקיבוצים, בטח כאשר מדובר בקיבוץ מתרחב כמו יפעת. לכן החלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שצריך לדעת על הזמנת במות הרמה ליפעת מליפטר.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 56 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?