במות הרמה

ציוד שינוע והרמה

עסקים רבים, קטנים או גדולים, זקוקים לציוד מתאים על מנת לתפקד כהלכה וכדי לנהל את הסחורה שלהן בצורה יעילה. לשם כך קיימים מחסנים לוגיסטיים, מפעלים או אפילו מספנות בהן נמצאת הסחורה של בתי העסק. על מנת לנהל את הציוד ואת הסחורה של בתי העסק, חשוב שיהיה להן ציוד שינוע והרמה שיאפשר לסדר את מה שדורש סידור בצורה יעילה.

 

איזה סוג של ציוד שינוע והרמה נדרש לבית עסק?

כולנו מכירים את המלגזות שמאפשרות להזיז סחורה ברחבי המחסנים ולסדר אותה. בנוסף למכשירים הללו, חשוב שיהיה לכל בית עסק עם מחסן גם ציוד שינוע והרמה לגובה שיאפשר לסדר סחורה במדפים ולגשת אליה בכל עת שזה נדרש. מדובר בעצם ב"במות הרמה" שנותנות גישה לגובה ולציוד שקשה לגשת אליו בצורה רגילה.

הבמות הללו הן בעצם משטחים עבים מיוחדים שבתחתיתם מחוברת זרוע שנמתחת בצורה אנכית ומרימה את המשטחים ואת מה שנמצא עליהן מעלה. ניתן להשיג את הבמות הללו במגוון מקומות, כמו במות הרמה בעכו או במות הרמה בעפולה, או בכל מקום בו נדרש ציוד מסוג זה. על הבמות הללו ניתן לערום ארגזים וקופסאות וכן את האדם שאמור לסדר אותם ולהעלות אותם מעלה לגובה הנדרש.

במות הרמה מפרקיות 4X4

ציוד שינוע והרמה
ציוד שינוע והרמה

 

כיצד יש לבחור במות הרמה?

כאמור, במות הרמה הן ציוד שינוע והרמה מתקדם שמאפשר לסדר סחורה בצורה יעילה. כאשר מחפשים במות הרמה בעכו או במות הרמה בעפולה למשל, חשוב לדעת תחילה אילו משקלים הן צריכות לשאת. לבמות הרמה שונות יש כושר נשיאה משתנה וחשוב לבחור את אלו שיעמדו במשקלים קטנים או גדולים, בהתאם לבית העסק.

מלבד זאת, ניתן לבחור את הגובה אליו הבמות אמורות להגיע בהתאם לגובהם של המדפים. מלבד זאת, יש אפשרות לבחור את הבמה בהתאם לכמות האנשים שאמורה להיות עליה. ישנן במות הרמה קטנות המיועדות למשא של אדם אחד בלבד וכאלו שמיועדות לשאת משקל של מספר אנשים וגם גודלן הוא בהתאם.

בין אם מדובר במחסנים לוגיסטיים גדולים, מחסנים קטנים או אפילו מכולות ומספנות, חשוב שיהיו במות הרמה בנמצא על מנת לבצע עבודות גובה וסידור סחורה בצורה יעילה ובטוחה.

כל עבודות הגובה באשר הן נדרשות לפתרונות הרמה מסוימים, בין אם לצורך שינוע לגובה של תכולה, ציוד או חומרים שונים ובין אם לצורך עבודתם של בעלי מקצוע שונים. בנוסף, פתרונות ההרמה הרבים הפכו לכלי עזר חיוניים בכל עבודות ההתקנה, התעשיה, החקלאות והפיתוח.

כאמור, הפתרונות המוצעים עשירים ומגוונים במיוחד, כאשר כל אמצעי הרמה מכיל מאפיינים ונתונים טכניים משתנים, מה שיוכל להתאים לסוג מסוים של עובדים או עבודות. אנו בחברת ליפטר, המתמחה בייבוא ושיווק פתרונות ההרמה המתקדמים ביותר, נשמח להציע לכם ליווי וייעוץ מקצועי הכולל התאמה מקיפה לציוד הרלוונטי לעבודתכם, תוך שקלול כל דרישות העבודה והמאפיינים הייחודיים שלה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?